eprintid: 31351 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/13/51 datestamp: 2020-06-28 20:46:36 lastmod: 2020-06-28 20:48:43 status_changed: 2020-06-28 20:46:36 type: article metadata_visibility: show title: Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання language: ukraine abstract: Сучасна школа як суспільна інституція перебуває у пошуці нових форм навчання і виховання, прагне виявити чинники ефективного педагогічного процесу. Одним із таких чинників постає феномен функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини. creators_name: Левицький, В. М. creators_name: Брандес, В. М. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 1997 date_type: published publication: Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р. publisher: УІПКККО pagerange: 210-212 refereed: TRUE referencetext: Берн Э. Игры, в которые играют люди. Люди, которые играют в игры. – М.: Изд. ЦОЦ, 1996. – 397 с. Брагина Н. Н., Доброхотова Т. А. Функциональные асимметрии человека.– М.: Медицина, 1988. – 288 с. Брандес В. М., Вознюк О. В. Феномен духовностi у контекстi концепцiї функцiональної асиметрiї мозку людини // Духовнiсть молодої людини : матерiали міжрегіон. наук.-практ. конф. – Житомир, 1997. – С. 121-124. Вознюк О.В., Овандер Л.М. До питання дiалектики симетрії та асиметрiї // Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. – 1996. – № 4. – С. 33-40. citation: Левицький, В. М., Брандес, В. М., Вознюк, О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р.. с. 210-212. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31351/1/%D0%9B%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%92.pdf