%0 Journal Article %A Власенко, Р. П. %A Черниш, О. М. %A Мостіпака, Т. П. %D 2020 %F zu2:31371 %I Поліський національний університет %J Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття %P 175-178 %T Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі %U http://eprints.zu.edu.ua/31371/ %X Вимоги часу, стандарти, стереотипи, потреби суспільства вимагають від освітнього процесу постійного реформування. Наряду з освітніми цілями важливою метою сучасної школи є формування освіченої, та здорової особистості, особистості яка націлена на збереження власного здоровʼя та здоровʼя свого оточення через здорове довкілля, здорову планету. Здоров’я підростаючого покоління є запорукою основних джерел щастя, благополуччя та стабільності і розвитку суспільства в цілому. Саме тому наскрізною змістовою лінією вивчення усіх навчальних дисциплін середньої освіти є «Здоров’я і безпека», а серед 10 ключових компетентностей випускника згідно Концепції «Нова українська школа» є екологічна грамотність і здорове життя [8]