eprintid: 31371 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1460 dir: disk0/00/03/13/71 datestamp: 2020-07-08 12:03:41 lastmod: 2020-07-08 12:03:41 status_changed: 2020-07-08 12:03:41 type: article metadata_visibility: show title: Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі language: ukraine abstract: Вимоги часу, стандарти, стереотипи, потреби суспільства вимагають від освітнього процесу постійного реформування. Наряду з освітніми цілями важливою метою сучасної школи є формування освіченої, та здорової особистості, особистості яка націлена на збереження власного здоровʼя та здоровʼя свого оточення через здорове довкілля, здорову планету. Здоров’я підростаючого покоління є запорукою основних джерел щастя, благополуччя та стабільності і розвитку суспільства в цілому. Саме тому наскрізною змістовою лінією вивчення усіх навчальних дисциплін середньої освіти є «Здоров’я і безпека», а серед 10 ключових компетентностей випускника згідно Концепції «Нова українська школа» є екологічна грамотність і здорове життя [8] creators_name: Власенко, Р. П. creators_name: Черниш, О. М. creators_name: Мостіпака, Т. П. ispublished: pub subjects: G1 subjects: QP divisions: sch_eco full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття publisher: Поліський національний університет pagerange: 175-178 refereed: TRUE citation: Власенко, Р. П., Черниш, О. М., Мостіпака, Т. П. (2020) Інноваційні здоров’язберігаючі технології при вивченні географії у середній школі. Водні і наземні екосистеми та збереження їх біорізноманіття. с. 175-178. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31371/1/%D0%9C%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%D0%BF%D0%B0%D0%BA%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8B-175-178.pdf