%0 Journal Article %A Коляденко, С. М. %D 2019 %F zu2:31578 %I Умань %J Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції %T Використання проективних метафоричних асоціативних карт у процесі підготовки фахівців соціальної сфери %U http://eprints.zu.edu.ua/31578/ %X Соціально-економічні зміни сучасного суспільства висувають підвищені вимоги до професійної підготовки фахівців соціальної сфери у період навчання у ВНЗ. Професійне становлення майбутнього соціального працівника – це цілісне соціально-психічне утворення, що включає конкретні установки і орієнтації, синтез особистих відносин і оцінок внутрішнього і навколишнього досвіду, реальності і перспектив, а також власних домагань, що реалізуються в обраній сфері діяльності за обраним фахом. Враховуючи динамічність параметрів особистості і соціальних процесів, ми вважаємо, що професійне самовизначення не статичний феномен, а багатоплановий, рухливий процес, який супроводжує процес навчання і розвивається відповідно до етапів професійного розвитку особистості, у ході якого здійснюється корекція ціннісно-смислової сфери, поєднаної з професійною діяльністю.