%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2020 %F zu2:31579 %I Комунальний заклад «Житомирський ОІППО» Житомирської обласної ради %J Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога: Збірник матеріалів регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Андрагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагога» (м. Житомир, 30 вересня 2020р.). %P 145-149 %T Введення до педагогіки життєвих фактів %U http://eprints.zu.edu.ua/31579/ %X Аналіз сучасної соціокультурної ситуації засвідчує про поширення глобалізаційних процесів, зумовлених входженням людства в критичну фазу свого розвитку. Одним з негативних наслідків зазначеного процесу є системна криза сучасної системи освіти, пов'язана з фрагменталізацією сучасного знання, що має місце в умовах інформаційного буму на тлі калейдоскопічною зміни технологій, посилення спеціалізації наукових напрямків і розширення профілізації освіти як соціального інституту, що перетворюється на сферу послуг. Ефективний спосіб подолання ситуації, що склалася – реалізація в просторі педагогічної дійсності принципів фундаменталізації знань і педагогічної інтеграції, що забезпечують спадкоємність нового і старого, реалізують синтез теоретичного знання і практичного досвіду. Один із шляхів утвердження педагогічної інтеграції – розробка новітнього напряму – педагогіки життєвих фактів, яку ми розробляємо. Завдяки педагогіці життєвих фактів на основі предметно-емоційного навчального ресурсу можна формулювати так звані конструктивні знання, насичені конкретним змістом.