eprintid: 31583 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 4660 dir: disk0/00/03/15/83 datestamp: 2020-10-06 05:33:07 lastmod: 2020-10-06 05:39:32 status_changed: 2020-10-06 05:33:07 type: monograph metadata_visibility: show title: Особистісний дисонанс: системний аналіз language: ukraine abstract: Монографія присвячена вирішенню широкого кола теоретичних питань розвитку особистості. Побудована на основі психологічних, природничих і філософських досліджень, праця пропонує оригінальну концепцію формування особистісної проблематики, генезису і динаміки невротичних розладів. Авторське рішення окремих проблем є дискусійним. Для викладачів психологічних дисциплін, студентів спеціальності 053 Психологія, фахівців у сфері надання психологічної допомоги. keywords: особистість, невроз, психодинаміка, генезис психіки, психоаналіз, психотерапія creators_name: Мазяр, О. В. creators_id: mazyar.oleg2010@yandex.ua ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public monograph_type: other date: 2020 publisher: Видавець О. О. Євенок place_of_pub: Житомир pages: 332 institution: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України ; Житомирський державний університет імені Івана Франка referencetext: МАЗЯР, О. В. (2006А). Розв’язок особистісних проблем як пріоритетне завдан-ня психологічної служби в системі освіти, Актуальні проблеми діяльності пси-хологічної служби системи освіти: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 11-12 квітня 2006 р. (с. 59-60). Суми: Видавницт-во «Нота бене». МАЗЯР, О. В. (2006Б). Соціально-перцептивні викривлення як основний чинник неефективної професійної діяльності вчителів, Тези ХХХІ науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої Дню університету, Житомир, 14-16 бе-резня 2006 р. (с. 274-275). Житомир: ЖДТУ. МАЗЯР, О. В. (2007). Проблеми професійної рефлексії в особистісно орієнтованій моделі навчання. В М. М. Заброцький (Ред.), Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної освіти: науково-методичний збірник (с. 65-70). Київ-Житомир: ЖОІППО. МАЗЯР, О. В. (2008А). Особливості суб’єктної поведінки в екстремальних ситуаці-ях. В С. Д. Максименка (Ред.), Актуальні проблеми психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Т. 7, вип. 15, с. 195-198). Київ: «Логос». МАЗЯР, О. В. (2008Б). Релігійний досвід як чинник ціннісної регуляції поведінки. В В. О. Моляко (Ред.), Актуальні проблеми психології творчості: Збірник науко-вих праць (Т. 12, вип. 4, с. 143-151). Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. МАЗЯР, О. В. (2012). Методологічні суперечності позитивної психотерапії (істори-ко-психологічний аналіз). Практична психологія та соціальна робота, 10, 41-50. МАЗЯР, О. В. (2014А). Особливості ситуаційної саморегуляції творчо обдарованої особистості. Наука і освіта, 5, 237-242. МАЗЯР, О. В. (2014Б). Подвоєння особистості як соціально-психологічний фе-номен, Міжвузівський науковий семінар: «Інформаційно-психологічна безпека особистості як теоретична і практична проблема», Житомир, 20 лютого 2014 р. (с. 36-37). Житомир: [б. в.]. МАЗЯР, О. В. (2014В). Сікорський в історії психології та історія психології про Сі-корського. Практична психологія та соціальна робота, 2, 75-78. МАЗЯР, О. В. (2015А). Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку XX століття. В Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Т. VI. Психологія об-дарованості, вип. 11, с. 166-173). Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. МАЗЯР, О. В. (2015Б). Особистісна проблематика учасників валютних торгів. Тео-ретичні і прикладні проблеми психології: збірник наукових праць, 3 (38), 257-264. МАЗЯР, О. В. (2016А). Глибиннопсихологічні особливості сприймання «пікапера-ми» осіб іншої статті. Наука і освіта, 5, 212-217. МАЗЯР, О. В. (2016Б). Онтогенез личности: субличностный подход. GESJ: Educa-tion Science and Psychology, 5 (42), 83-90. МАЗЯР, О. В. (2017А). Неадекватний рефлекс як основа невротичного розладу, International research and practice conference «Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics»: Conference proceedings, October 20-21, 2017. (р. 224-227). Lublin: Izdevnieciba «Baltija Pub-lishing». МАЗЯР, О. В. (2017Б). Проблема обдарованості: субособистісний підхід. В Актуа-льні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. (Т. VІI. Психологія обдарованості, вип. 13, с. 87-94). Київ-Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка. МАЗЯР, О. В. (2017В). Психофізіологічні умови невротичного розвитку особис-тості, Сучасні педагогіка і психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, Київ, 14-15 липня 2017 р. (с. 93-95). Київ: ГО «Київська наукова організація педа-гогіки та психології». МАЗЯР, О. В. (2017Г). Соціальний аналіз особистісної проблематики. Теорія і практика сучасної психології, 2, 21-25. МАЗЯР, О. В. (2017Ґ). Субособистість як психологічний феномен. В Л. П. Журав-льова, В. О. Климчук, Ю. Ю. Дем’янчук (Ред.), Прикладні аспекти психології особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів (вип. 2, с. 19-21). Житомир: Видавництво ЖДУ імені Івана Франка. МАЗЯР, О. В. (2018А). Знак у сигнальній системі людини. Теорія і практика су-часної психології, 5, 22-26. МАЗЯР, О. В. (2018Б). Мислення: між інсайтом і дезабсурдизацією. Теорія і прак-тика сучасної психології, 6, 17-21. МАЗЯР, О. В. (2018В). Структурні особливості знаку в умовах неврозу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Збірник наукових праць. Серія «Психологічні науки», 5, 60-65. МАЗЯР, О. В. (2018Г). Творчість у психотерапевтичному вимірі. В Актуальні про-блеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Т. ХІI. Психологія творчості, вип. 24, с. 128-135). Київ: Видавництво «Фенікс». МАЗЯР, О. В. (2019А). Конец смысла: дезабсурдизация знака. GESJ: Education Science and Psychology, 4 (54), 3-11. МАЗЯР, О. В. (2019Б). Л. С. Выготский и Ж. Пиаже: две концепции психической инверсии. GESJ: Education Science and Psychology, 1 (51), 42-49. МАЗЯР, О. В. (2019В). Начало смысла: физиологическая развилка. GESJ: Education Science and Psychology, 3 (53), 10-18. МАЗЯР, О. В. (2019Г). Особистісний контрапункт на перехресті парадигм. В Акту-альні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Т. VI. Психологія обдарованості, вип. 16, с. 165-172). Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. МАЗЯР, О. В. (2019Ґ). Патологічна стратегія: субособистісний підхід. В Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Т. ХІІ. Психологія творчості, вип. 25, с. 155-163). Київ: Видавництво «Фенікс». МАЗЯР, О. В., & ЮРЧАК, О. С. (2011). Життєві сценарії в українських народних казках. Практична психологія та соціальна робота, 2, 73-77. citation: Мазяр, О. В. (2020) Особистісний дисонанс: системний аналіз. Інший. Видавець О. О. Євенок, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31583/1/1-%D0%BE%D0%B1%27%D1%94%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BE.pdf