eprintid: 31602 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2533 dir: disk0/00/03/16/02 datestamp: 2020-10-07 12:03:25 lastmod: 2020-10-07 12:03:25 status_changed: 2020-10-07 12:03:25 type: article metadata_visibility: show title: Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. language: ukraine abstract: Культура України : зб. наук. пр. / М-во культури, молоді та спoрту України keywords: Менеджмент музичного мистецтва,розвиток академічної музики. coverage: Мистецтвознавство interacttype: mixed learntype: narrativetext semdensity: medium creators_name: Обух, Л. В. ispublished: pub subjects: ML divisions: sch_mus full_text_status: public date: 2019 publication: Культура України publisher: ХДАК refereed: TRUE citation: Обух, Л. В. (2019) Українське радіо як соціокультурний бренд: крізь призму менеджменту академічної музики. Культура України. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31602/1/193894-431825-1-SM%20%D0%A0%D0%B0%D0%B4%D1%96%D0%BE.pdf