%0 Book Section %A Сидорчук, Н. Г. %A Борейко, О. М. %A Борейко, А. І. %B Теоретичні та методичні аспекти соціальної діяльності: монографія %C Хмельницький %D 2020 %E Данильчук, Л. О. %E Романовська, Л. І. %F zu2:31608 %I ФОП Цюпак А.А. %K організація просвіти батьків, батьки дітей з особливими освітніми потребами, заклади середньої освіти %P 241-281 %T Організація педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах середньої освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/31608/ %V 4 %X У розділі здійснено історико-педагогічний аналіз проблеми організації педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами. Узагальнено наукові міркування щодо понятійного апарату досліджуваної проблеми. Констатовано, що проблема родинного виховання, взаємодії сім’ї та школи, просвітництва батьків пройшла у своєму розвитку ряд етапів, які подано за ознакою діахронії. Окреслено загальну концепцію побудови програми організації педагогічної просвіти батьків дітей з особливими освітніми потребами в закладах середньої освіти.