eprintid: 31707 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/17/07 datestamp: 2020-11-03 12:20:39 lastmod: 2020-11-03 12:24:12 status_changed: 2020-11-03 12:20:39 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз сутності готовності вчителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту language: ukraine creators_name: Коновальчук, І. М. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун publisher: Житомир: Вид. О. О. Євенок pagerange: 338-349 refereed: TRUE referencetext: 1. Брызгалова С. И. Формирование в вузе готовности учителя к педагогическому исследованию : теория и практика [Текст] / С. И. Брызгалова. – Калининград, 2004. – 312 с. 2. Гончаренко С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник. Видання друге доповнене і виправлене / С. У. Гончаренко. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с. 3. Гришина Н. В. Психология конфликта / Н. В. Гришина. – СПб. : Питер, 2008. – 544 c. 4. Дубасенюк О. А. Теорія і практика професійної виховної діяльності педагога : [монографія] / О. А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2005. – 367 с. 5. Дьяченко М. И., Кандыбович Л. А. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Мн. : Изд-во БГУ, 1976. – 176 с. 6. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України; гол. ред. В. Г. Кремень.– К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с. 7. Казаринова Н. В. Теория межличностного общения как междисциплинарное знание / Н. В. Казаринова // Куницына В. Н., Казаринова Н. В., Погольша В. М. Межличностное общение : учебник для вузов. – СПб. : Питер, 2001. – С. 12–29. 8. Карабанова О. А. Психология семейных отношений и основы семейного консультирования : Учебное пособие. – М. : Гардарики, 2005. – 320 с. 9. Линенко А. Ф. Теорія та практика формування готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності: дис. … доктора пед. наук : 13.00.04 / А. Ф. Линенко. – К., 1996. – 378 с. 10. Ліннік О. О. Майбутній учитель як суб’єкт педагогічної взаємодії : підготовка до співробітництва з молодшими школярами : монографія / О. О. Ліннік. – К. : Слово, 2014. – 304 с. 11. Маслоу А. Мотивация и личность / А. Маслоу ; [пер. с англ. Т. Гутмана, Н. Мухиной [и др.] ; послесл. Е. П. Ильина]. – СПб. : Питер, 2007. – 351 с. 12. Нова українська школа : порадник для вчителя / Під заг. ред. Бібік Н. М. – К. : ТОВ "Видавничий дім "Плеяди", 2017. – 206 с. 13. Обозов Н. Н. Психология межличностных отношений / Н. Н. Обозов. – К. : Лыбидь, 1990. – 192 с. 14. Обозов Н. Н. Феномены закономерности межличностного взаимодействия / Н. Н. Обозов // Вопросы психологии межличностного познания и общения. Сб. научных трудов. – Краснодар : изд. Кубан. гос. ун-та., 1985. – 192 с. 15. Орбан-Лембрик Л .Е. Соціальна психологія: Посібник / Л .Е. Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2003. – 448 с. 16. Орлова Е. А. Филонов Л. Б. Взаимодействие в конфликтной ситуации // Психологические проблемы социальной регуляции поведения. – Под ред. Шороховой Е. В., Бобневой М. И. – М. : Наука, 1976. – С. 319–342. 17. Педагогика : учеб. пособ. для студ. пед. учеб. заведений / В. А. Сластёнин, И. Ф. Исаев, А. И. Мищенко, Е. Н. Шиянов. – 4-е узд. – М. : Школьная пресса, 2002. – 512 с. 18. Педагогічний словник / за ред. М. Д. Ярмаченка. – К. : Пед. думка, 1996. – 514 с. 19. Професійний стандарт "Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти" : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://education-ua.org/ua/tsifri-i-fakti/1230-profesijnij-standart-vchitel-pochatkovikh-klasiv-zakladu-zagalnoji-serednoji-osviti 20. Роджерс К. Искусство консультирования и терапии / К. Роджерс; [пер. с англ. О. Кондрашовой, Р. Кучкаровой, Т. Рожковой, Ю. Овчинниковой, Г. Пимочкиной, М. Злотник]. – М. : Апрель Пресс, Изд-во Эксмо, 2002. – 976 с. 21. Семиченко В. А Проблемы мотивации поведения и деятельности человека. Модульный курс психологи. Модуль «Направленость» (лекции, практические занятия, задания для самостоятельной работы) / В. А. Семиченко. – К. : Миллениум, 2004. – 521 с. 22. Сухомлинський В. О. Методика виховання колективу В. О. Сухомлинський // Твори в 5-ти т. – Т. 1. – К. : Рад. школа, 1976. – С. 403–641. 23. Філософський енциклопедичний словник / Під заг. ред. В. І. Шинкарука [гол. ред. кол. В. І. Шинкарук]. – К. : Абрис, 2002. – 744 с. 24. Фромм Э. Анатомия человеческой деструктивности / Э. Фромм ; [пер. с англ. Э. М. Телятникова, Т. В. Панфилова ; худ. обл. М. В. Драко]. – Мн. : ООО "Попурри", 1999. – 624 с. 25. Шмелев А. Г. Острые углы семейного круга : Психология обыденной жизни / А. Г. Шмелев. – М. : Знание, 1986. – 96 с. citation: Коновальчук, І. М. (2019) Аналіз сутності готовності вчителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та батьками в ситуації конфлікту. Система підготовки майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: монографія за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун. с. 338-349. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31707/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F_%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%B0_%D0%90%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7_%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%8C_%282%29.PDF