eprintid: 31740 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 7115 dir: disk0/00/03/17/40 datestamp: 2020-11-09 12:48:30 lastmod: 2020-11-09 12:48:30 status_changed: 2020-11-09 12:48:30 type: article metadata_visibility: show title: Методика розвитку емоційності перекладачів художніх текстів language: ukraine abstract: Стаття окреслює головні методи розвитку емоційності перекладачів художніх текстів. Визначено, що емоційність є важливим аспектом у професійній діяльності перекладача художніх текстів. Виявлено значущі зв’язки емоційності з особистісними характеристиками перекладача художніх текстів. Приділено увагу актуалізації механізму емпатії, розумінню емоцій інших. Природа емпатії полягає в можливості розвитку емоційного перемикання з одного явища на інше, тобто гнучкості емоційних процесів. Прийом зміни перспективи зазначено як одне із ключових положень для розвитку емоційності перекладачів художніх текстів. Дієвим методом стимуляції до розвитку емоційності перекладачів художніх текстів визнано підбір тексту для перекладу, у якому представлений темпоральний ланцюг подій. keywords: перекладач, художній твір, емоційність, емпатія, особистісна креативність, творчість, темпоральний ланцюг подій. creators_name: Дячук, Н. В. creators_name: Криворучко, Т. В. creators_id: natadiachuk@gmail.com creators_id: Kryvoruchkotv@ukr.net ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_ela full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия «Философия. Социология» publisher: Таврический национальный университет им. В. И. Вернадского, Симферополь pagerange: 141-145 refereed: TRUE issn: 1606-3715 citation: Дячук, Н. В., Криворучко, Т. В. (2019) Методика розвитку емоційності перекладачів художніх текстів. Ученые записки Таврического национального университета им. В. И. Вернадского. Серия «Философия. Социология». с. 141-145. ISSN 1606-3715 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31740/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB_%D0%BD%D0%B8%D0%BA%2C_%D0%A8%D0%B2%D0%B5%D0%BBi%D0%B4%D0%B7%D0%B5__%D1%81.170-176-151-155.pdf