eprintid: 31799 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/17/99 datestamp: 2020-11-23 09:45:06 lastmod: 2020-11-23 09:51:27 status_changed: 2020-11-23 09:45:06 type: article metadata_visibility: show title: Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин language: ukraine keywords: старший дошкільник, емоційно-почуттєва сфера, усвідомлення емоцій оточення, здатність до емпатії. creators_name: Федорова, М. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Педагогіка. Соціальна робота» number: 1 pagerange: 133-137 refereed: TRUE referencetext: 1. Запорожец А.В. Избранные психологические труды: в 2-х т. М.: Педагогика, 1986. Т. I: Психическое развитие ребенка. 320 с. 2. Ильин Е.П. Эмоции и чувства. СПб: Питер, 2008. 752 с. 3. Максимова О.О., Федорова М.А. Експериментальне дослідження рівня міжособистісної толерантності у дітей старшого дошкільного віку в когнітивній та емоційний сферах. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. праць. Кам’янець-Подільський, 2019. Вип. 27 (2-2019). С. 323 – 329. 4. Щетинина А.М. Восприятие и понимание дошкольниками эмоционального состояния человека. Вопросы психологии. 1984. № 3. С. 60-66. 5. Я у світі. Програма розвитку дитини від народження до шести років: освіт. програма / О. П. Аксьонова та ін.; наук. керівник О. Л. Кононко. Київ: МЦФЕР-Україна, 2019. 487 с. 6. Harris P.L. Children’s understanding of the link between situation and emotion //J. Exp. Child Psychol. 1983. V. 36. P. 1 – 20. citation: Федорова, М. А. (2020) Особливості емоційного розвитку сучасних дітей в аспекті становлення міжособистісних взаємин. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія «Педагогіка. Соціальна робота» (1). с. 133-137. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31799/1/5.PDF