eprintid: 31812 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/18/12 datestamp: 2020-11-26 10:23:25 lastmod: 2020-11-26 10:23:25 status_changed: 2020-11-26 10:23:25 type: article metadata_visibility: show title: Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання language: ukraine abstract: Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання.Читацький інтерес є цінною якістю особистості; він співвідноситься з характером процесу читання, включає в себе працю, практичну та теоретичну діяльність, пізнання і творчість як вищий рівень діяльності. Найбільш активно читацькі інтереси формуються саме в початкових класах. Серед показників розвитку читацького інтересу в молодших школярів можна виділити позитивне ставлення до читацької діяльності; зацікавленість конкретними книгами; захоплення процесом читання. keywords: Специфіка, формування, читацький інтерес, літературне читання creators_name: Артемій, Л. В. ispublished: pub subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння pagerange: 201-204 refereed: TRUE citation: Артемій, Л. В. (2020) Специфіка формування читацьких інтересів у молодших школярів на уроках літературного читання. Специфiкa фoрмувaння читaцьких iнтересiв мoлoдших шкoлярiв нa урoкaх лiтерaтурнoгo читaння. с. 201-204. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31812/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%90%D1%80%D1%82%D0%B5%D0%BC%D1%96%D0%B9_%282%29.PDF