%0 Journal Article %A Куликівська, С. В. %D 2020 %F zu2:31816 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. %K Пропедевтика, класне й позакласне читання, початкова школа %P 244-247 %T Літературознавча пропедевтика на уроках класного й позакласного читання в початковій школі %U http://eprints.zu.edu.ua/31816/ %X Організовуючи процес читання, педагог повинен пам’ятати про такі чинники: жанрову й ідейно-тематичну специфіку художнього твору; психологічні основи самого процесу читання на різних етапах навчання; особливості сприйняття й засвоєння змісту художнього твору учнями початкової школи тощо. Крім того, формування інтересу дитини до свідомого читання не можливе без літературознавчої підготовки.