%0 Journal Article %A Бондаренко, Х. В. %D 2020 %F zu2:31818 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць %K Особливості, педагогічно занедбані діти %P 139-141 %T Особливості роботи вчителя початкових класів з педагогічно занедбаними дітьми %U http://eprints.zu.edu.ua/31818/ %X Найголовнішим завданням педагога є дослідити, за яких умов дитина стала педагогічно занедбаною, застосовувати різні виховні впливи, що враховували б індивідуальні особливості таких дітей. Такі діти потребують особливого підходу. В.О. Сухомлинський вважав, що немає такого становища, яке можна назвати безнадійним, отже немає дитини, яка б не піддавалася педагогічному впливу.