%0 Journal Article %A Науменко, А. В. %D 2020 %F zu2:31834 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті %K Формування, елементарні, математичні, уявлення, проблемна, ситуація %P 81-84 %T Формування елементарних математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку засобами проблемних ситуацій %U http://eprints.zu.edu.ua/31834/ %X У завданнях з логіко-математичного розвитку традиційний математичний аспект знань поєднаний з логічним. Можливість і доцільність поєднання логічного та математичного аспектів були предметом дослідження багатьох вітчизняних та зарубіжних учених. Зокрема, як одне з основних завдань, що мають розв’язуватися в дошкільному віці, визнано перехід від конкретних емпіричних знань до понять наукового характеру. За основу введення таких понять беруться різні математичні та логічні дії .