relation: http://eprints.zu.edu.ua/31836/ title: Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка creator: Дорош, С. subject: LB Теорія і практика освіти description: Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх. publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» date: 2020 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/31836/1/%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88.PDF identifier: Дорош, С. (2020) Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 150-153. language: ukraine