%0 Journal Article %A Дорош, С. %D 2020 %F zu2:31836 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті %K Розвиток, математика, мислення, вивчення, нумерація, числа, десяток %P 150-153 %T Розвиток математичного мислення в учнів 1 класу при вивченні нумерації чисел першого та другого десятка %U http://eprints.zu.edu.ua/31836/ %X Мислення починається з проблемної ситуації, для виходу з якої індивід повинен знайти і застосувати нові для себе знання чи дії. Вона включає в себе невідоме, індивідуальну потребу індивіда, його здібності та досвід. Найчастіше індивід вдається до мислення тоді, коли проблемна ситуація перетворюється на задачу – мету, яка дається в певних умовах і якої можна досягти за рахунок останніх.