%0 Journal Article %A Процик, М. %D 2020 %F zu2:31837 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті %K Розвиток, логічне мислення, урок, математика, розв'язування, складена, задача %P 194-197 %T Розвиток логічного мислення у дітей молодших школярів на уроках математики в початковій школі під час розв'язування складених задач %U http://eprints.zu.edu.ua/31837/ %X Логічне мислення є вищим ступенем розумового розвитку дитини, проходить тривалий шлях розвитку. Воно характерне тим, що здійснюється у формі абстрактних понять і міркувань. Логічне мислення, на відміну від практичного, здійснюється тільки словесним шляхом. Навчання дитини доказу вимагає від нього сформованості умінь правильно міркувати, що безпосередньо виявляється через правильність математичної мови дитини. Математична мова і уміння правильно міркувати тісно пов’язані один з одним.