%0 Journal Article %A Жирна, І. С. %D 2020 %F zu2:31841 %I ФО-П «Н.М. Левковець» %J Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті %K Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число %P 49-53 %T Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом %U http://eprints.zu.edu.ua/31841/ %X Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”.