eprintid: 31841 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/18/41 datestamp: 2020-11-27 08:19:33 lastmod: 2020-11-27 08:19:33 status_changed: 2020-11-27 08:19:33 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом language: ukraine abstract: Пізнавальна активність дошкільників розглядається, як “вольова цілеспрямована дія”, а у пізнавальному процесі, активність виявляться у “зацікавленому прийнятті інформації, у бажанні поглибити свої знання, у самостійному пошуку відповідей на питання, що цікавлять, у виявленні елементів творчості, реалізації, в умінні засвоювати спосіб пізнання й застосовувати його на іншому матеріалі”. keywords: Розвиток, пізнавальна, активність, процес, ознайомлення, структура, множини, число creators_name: Жирна, І. С. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» pagerange: 49-53 refereed: TRUE citation: Жирна, І. С. (2020) Розвиток пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку в процесі ознайомлення із структурою множини та числом. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті. с. 49-53. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31841/1/%D0%AB.%D0%96%D0%B8%D1%80%D0%BD%D0%B0.PDF