%0 Journal Article %A Кучерук, О. А. %A Білявська, В. С. %A Шевцова, Л. С. %D 2020 %F zu2:31847 %I ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». %J Нові технології навчання: збірник наукових праць %N 94 %T Формування риторично-мовленнєвої культури майбутнього вчителя в процесі навчання польської мови %U http://eprints.zu.edu.ua/31847/ %X У статті розглянуто теоретичні і практичні питання проблеми формування риторично-мовленнєвої культури студентів-полоністів у процесі навчання польської мови як іноземної. Акцентовано на суті риторично-мовленнєвої культури, на складності процесу її формування, що передбачає врахування етичного, емоційно-інтелектуального, мовного, мовленнєвого, комунікативно-прагматичного, власне риторичного аспектів. Наведено сучасні принципи організації розвивального навчання мови, що становлять основу риторично-мовленнєвої підготовки майбутніх учителів-полоністів, окреслено методи, які забезпечують реалізацію відповідних умов. Наголошено на важливості діяльності студентів з образотворення засобами мови; моделювання комунікативних, зокрема й риторичних, ситуацій та шляхів їх розв’язання; на необхідності дотримання текстоцентризму у створенні культуродоцільного освітнього середовища; технологічності та інноваційності навчання.