eprintid: 31906 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/19/06 datestamp: 2020-12-11 07:17:53 lastmod: 2020-12-11 07:17:53 status_changed: 2020-12-11 07:17:53 type: article metadata_visibility: show title: Педагогіка життєвих фактів – ось що допоможе сучасній освіті перейти на новий рівень розвитку language: ukraine abstract: Один із шляхів утвердження педагогічної інтеграції – розробка педагогіки життєвих фактів, завдяки якій на основі предметно-емоційного навчального ресурсу можна формулювати так звані конструктивні знання, насичені конкретним змістом. Ці знання значно полегшують всім учасникам освітнього процесу освоєння інформаційного океану сучасної цивілізації і формують у них критичне мислення, розширюють пізнавальний обрій, сприяють професійному та особистісному розвитку, який постає головним пріоритетом людського існування creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 publication: Актуальні проблеми діяльності закладів освіти у контексті формування життєвих перспектив особистості: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2020 р. (м.Київ, м.Кременчук). volume: 1 pagerange: 52-59 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О. В. Педагогіка життєвих фактів як новий напрям педагогіки та потужний ресурс освіти дорослих // Андрагогічний вісник. – Випуск 9. – Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. – Житомир, 2018. – С. 59-77. 2. Маслоу А. Мотивация и личность [пер. с англ. Т.Гутмана, Н.Мухиной; послесл. Е.П.Ильина]. – СПб. [и др.]: Питер, 2007. – 351 с. 3. Развитие личности ребенка: Пер. с англ. /Обл.ред. А.М. Фонарева. – М.: Прогресс, 1987. – 272 с. 4. Спиваковская А. С. Профилактика детских неврозов. – М.: Изд. МГУ, 1988. – 200 с. 5. Чудновский В.Э., Юркевич В.С. Одаренность : дар или испытание. – М. : Знание, 1990. – 80 с. 6. Щетинин М. П. Объять необъятное. Записки педагога. – М.: Педагогика, 1986. – 176 с. citation: Вознюк, О. В. (2020) Педагогіка життєвих фактів – ось що допоможе сучасній освіті перейти на новий рівень розвитку. Актуальні проблеми діяльності закладів освіти у контексті формування життєвих перспектив особистості: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 24 листопада 2020 р. (м.Київ, м.Кременчук)., 1. с. 52-59. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31906/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%94%D0%B2%D0%B8%D1%85%20%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2_2020.pdf