eprintid: 3209 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 399 dir: disk0/00/00/32/09 datestamp: 2009-11-03 12:59:01 lastmod: 2015-08-14 20:09:05 status_changed: 2009-11-03 12:59:01 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності language: ukraine abstract: У статті обговорюються психолого-педагогічні основи полікультурного підходу до аналізу освітніх проблем, аналізуються основні методологічні підходи до аналізу проблеми професійної педагогічної підготовки вчителя, серед яких виділяються фундаментальні підходи (структурно-системні, особистісно орієнтовані, професійно орієнтовані, історико-культурологічні), які реалізуються у площині окреслених принципів професійної педагогічної підготовки майбутніх учителів до міжкультурної взаємодії суб’єктів освітнього процесу. creators_name: Якса, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Українська полоністика number: 6 pagerange: 87-98 refereed: TRUE citation: Якса, Н. В. (2009) Концептуальні положення професійної педагогічної освіти в аспекті полікультурності. Українська полоністика (6). с. 87-98. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3209/1/Jaksa.pdf