%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Кашуба, Віталій %A Асаулюк, Інна %A Маринчук, Петро %A Дяченко, Анна %D 2020 %F zu2:32130 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K студенти, теоретична підготовка, інфор¬маційно-методичний проект %N 10 %P 34-40 %T Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді %U http://eprints.zu.edu.ua/32130/ %X Актуальність теми дослідження. Аналіз існуючих психолого-педагогічних досліджень свідчить про те, що дослідження у галузі пронизані пошуком таких педагогічних технологій, які б чітко визначали мету навчання і сприяли конструюванню навчального процесу, базуючись на певних аспектах – соціальне замовлення, освітні орієнтири, мета та зміст навчання тощо; у процесі навчання забезпечували формування як власне пізнавальної діяльності, так і готовності до реалізації основ майбутньої професії, передбачаючи процеси адаптації, самовизначення та самореалізації кожного окремого студента. Мета статті – опис змістової сторони теоретичного блоку технології професійно-прикладної фізичної підготовки. Методи дослідження. У роботі використано аналіз фахової науково-методичної літератури та педагогічні методи дослідження, анкетування, методи математичної статистики. Результати роботи. Проведено оцінку теоретичних знань студентів спеціальності «Музичне мистецтво», розроблено інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», що забезпечує студентську молодь мистецького фаху теоретичними знаннями в галузі фізичної культури і спорту, сприяє підвищенню мотивації, прищепленню інтересу до рухової активності та формуванню потреб у ній. Виконання теоретичних завдань практикували на кожному занятті з фізичного виховання та в ході проведення позакласних форм занять. Ключові висновки. Застосовувані інтерактивні методи навчання та систематизація результатів практичного досвіду щодо шляхів надання теоретичної інформації з фізичної культури в практиці фізичного виховання студентської молоді дозволила розробити та впровадити в освітній процес студентів спеціальності «Музичне мистецтво» інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», ефективність застосування якого буде підтверджена у педагогічному експерименті.