eprintid: 32130 rev_number: 7 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/21/30 datestamp: 2021-01-21 21:11:12 lastmod: 2021-01-21 21:11:12 status_changed: 2021-01-21 21:11:12 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді language: ukraine abstract: Актуальність теми дослідження. Аналіз існуючих психолого-педагогічних досліджень свідчить про те, що дослідження у галузі пронизані пошуком таких педагогічних технологій, які б чітко визначали мету навчання і сприяли конструюванню навчального процесу, базуючись на певних аспектах – соціальне замовлення, освітні орієнтири, мета та зміст навчання тощо; у процесі навчання забезпечували формування як власне пізнавальної діяльності, так і готовності до реалізації основ майбутньої професії, передбачаючи процеси адаптації, самовизначення та самореалізації кожного окремого студента. Мета статті – опис змістової сторони теоретичного блоку технології професійно-прикладної фізичної підготовки. Методи дослідження. У роботі використано аналіз фахової науково-методичної літератури та педагогічні методи дослідження, анкетування, методи математичної статистики. Результати роботи. Проведено оцінку теоретичних знань студентів спеціальності «Музичне мистецтво», розроблено інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», що забезпечує студентську молодь мистецького фаху теоретичними знаннями в галузі фізичної культури і спорту, сприяє підвищенню мотивації, прищепленню інтересу до рухової активності та формуванню потреб у ній. Виконання теоретичних завдань практикували на кожному занятті з фізичного виховання та в ході проведення позакласних форм занять. Ключові висновки. Застосовувані інтерактивні методи навчання та систематизація результатів практичного досвіду щодо шляхів надання теоретичної інформації з фізичної культури в практиці фізичного виховання студентської молоді дозволила розробити та впровадити в освітній процес студентів спеціальності «Музичне мистецтво» інформаційно-методичний проект «Пазли здоров’я», ефективність застосування якого буде підтверджена у педагогічному експерименті. keywords: студенти, теоретична підготовка, інфор¬маційно-методичний проект creators_name: Кашуба, Віталій creators_name: Асаулюк, Інна creators_name: Маринчук, Петро creators_name: Дяченко, Анна ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2020-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров'я нації number: 10 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 34-40 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Кашуба, Віталій, Асаулюк, Інна, Маринчук, Петро, Дяченко, Анна (2020) Аналіз змісту інформаційно-методичного проекту підвищення рівня теоретичних знань студентської молоді. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (10). с. 34-40. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32130/1/34-40.pdf