eprintid: 3225 rev_number: 33 eprint_status: archive userid: 399 dir: disk0/00/00/32/25 datestamp: 2009-11-03 13:06:50 lastmod: 2015-08-14 20:10:44 status_changed: 2009-11-03 13:06:50 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів language: ukraine abstract: У статті проаналізовано сучасні підходи до обґрунтування необхідності спеціальної підготовки майбутнього вчителя до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів початкової школи. Автор на основі вивчення польських, українських, російських досліджень у галузі обдарованості пропонує своє бачення сутності та структури готовності вчителя початкової школи до роботи з обдарованими дітьми. creators_name: Клименюк, Ю. М. ispublished: pub subjects: LB1501 subjects: LB2300 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Українська полоністика number: 6 pagerange: 133-139 refereed: TRUE citation: Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). с. 133-139. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3225/2/Klymeniuk.pdf