relation: http://eprints.zu.edu.ua/32327/ title: Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя creator: Гуманкова, О. С. creator: Оляновська, В. Є. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Розв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал. publisher: ГО «Львівська педагогічна спільнота» date: 2021 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/32327/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81_%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf identifier: Гуманкова, О. С., Оляновська, В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. с. 128-131. language: ukraine