eprintid: 32327 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/23/27 datestamp: 2021-02-23 19:54:53 lastmod: 2021-02-23 20:01:52 status_changed: 2021-02-23 19:54:53 type: article metadata_visibility: show title: Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя language: ukraine abstract: Розв’язання питання впровадження особистісно орієнтованої моделі навчання у загальноосвітніх навчальних закладах держави фокусує науковий пошук у сфері впровадження технологій, які дозволяють врахувати особистісні характеристики учнів в навчально-виховному процесі, розкрити їх внутрішній потенціал. creators_name: Гуманкова, О. С. creators_name: Оляновська, В. Є. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року). publisher: ГО «Львівська педагогічна спільнота» pagerange: 128-131 refereed: TRUE citation: Гуманкова, О. С., Оляновська, В. Є. (2021) Проблема реалізації технології диференційованого навчання у контексті професійної діяльності сучасного вчителя. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. с. 128-131. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32327/1/%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9E%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%81_%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf