eprintid: 32355 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/23/55 datestamp: 2021-03-13 12:03:03 lastmod: 2021-03-13 12:03:03 status_changed: 2021-03-13 12:03:03 type: book_section metadata_visibility: show title: Концепція ноосферної освіти у першому наближенні language: ukraine abstract: Психолого-педагогічна концепція ноосферної освіти базується на двох аспектах, пов'язаних як з резонансними ефектами, що мають просторово-польову, ноосферну природу, так і з завданням з формування самосвідомості людини як вільної самодетермінованої, творчої сутності. Метою життя людини є ноосфера як гармонійний суспільний лад, що реалізується через: принцип "ціле – більше частин", феномен резонансу, особистість як вільну, творчу, гармонійну істоту, механізм певної критичної маси гармонійних особистостей. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BF subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published volume: 1 publisher: ПП Щербатих О. В. place_of_pub: Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В. pagerange: 120-145 pages: 352 refereed: TRUE isbn: 978-617-639-291-0 book_title: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина referencetext: 1.Артемьева Е.Ю. Психология субъективной семантики. М.: Изд. МГУ, 1980. 128 с. 2.Вознюк А. В. Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты. Житомир: Рута, 2016. 622 с. 3.Вознюк А.В. Главная загадка самосознанияк. Житомир: Koob publications, 2018. 164 с. 4.Вознюк А.В. Механизмы актуализации самосознания. Житомир: Koob publications, 2018. 172 с. 5.Вознюк А.В. Ноосферно-резонансная педагогика. Житомир: Koob publications, 2019. 159 с. 6. Гончаренко С., Мальований Ю. Гуманізація і гуманітаризація освіти // Шлях освіти. 2001. №2. С.2-6. 7.Дубров А.П., Пушкин В.Н. Парапсихология и современное естествознание. М.: Совамино, 1990. 280 с. 8.Казначеев В.П., Спирин Е.А. Космопланетарный феномен человека : проблемы комплексного исследования. Новосибирск: Наука, 1991. 304 с. 9.Колычева З.И. Ноосферная педагогика как новая образовательная парадигма. СПб., 2004. 207 с. 10.Маслова Н.В. Ноосферное образование. Пособие для учителя. Симферополь: Доля, 2012. 289 с. 11.Маслова Н.В., Курмышев Г.В. Концепция экспериментального исследования на тему "Воспитание учащихся через природосообразное образование и экологическую безопасность" // Ноосферное образование в Украине: Сб. науч. стат. Харьков: ХНПУ, 2007. С. 19–23. 12.Нэсбитт Д., Эбурдин П. Что ждет нас в 90-е годы. Метатенденции, год 2000. М.: Республика, 1992. 415 с. 13. Острандер Ш., Шрёдер Л., Острандер, Острандер Н. Суперобучение. Минск: ООО "Попурри", 2000. 528 с. 14.Пелипенко А. А. Искусство в зеркале культурологи. СПб.: Нестор-История, 2009. 318 с. 15.Сноу Ч.П. Две культуры : сб. публицистических работ ; пер. с англ. Ю.С.Родман. М.: Прогресс, 1973. 143 с. 16.Davydovskij, I.V. (1963) Adaptive processes in pathology. (medical biological aspect of the problem). [Article in Czech] Lek Veda Zahr. 18; 10, 198-204. 17.Laing, R. D. (1982) The Voice of Experience. N. Y.: Pantheon, 1982. 344 р. 18.Maslow, A.H. (1976) The Farther Reaches of Human Nature. N. Y.: Penguin Books, 407 p. 19.Rizzolatti, G., Arbib, M. A. (1998) Language within our grasp // Trends in Neurosciences, 21, 188-194. 20.Sheldrake. R. (2005) The Evolutionary Mind: conversations on science, imagination & spirit, Rhinebeck, NY: Monkfish Book Pub. Co. citation: Вознюк, О. В. (2021) Концепція ноосферної освіти у першому наближенні. In: Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. ПП Щербатих О. В., Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., с. 120-145. ISBN 978-617-639-291-0 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32355/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F%20%D0%92%D0%9E%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9D%D0%BE%D0%BE%D1%81%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0.pdf