<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\""^^ . "Розглядаються питання моделювання формування пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчання курсу\r\n«Україна і світове господарство». Проаналізовано і висвітлено різні види педагогічних моделей залежно від методо-\r\nлогічного підґрунтя її створення й освітніх принципів, покладених у її основі. З’ясовано, що метою експериментальної\r\nроботи є підвищення рівня пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчання курсу «Україна і світове господар-\r\nство» шляхом підвищення рівня навчальної мотивації; здобування знань, формування самостійних умінь і навичок піз-\r\nнавальної діяльності; оволодіння способами пізнавальної діяльності. Дана мета може бути реалізована через вирі-\r\nшення системи взаємопов’язаних завдань, спрямованих на формування пізнавальної самостійності старшокласників,\r\nа саме: створення організаційних і психолого-педагогічних умов ефективного формування пізнавальної самостійності\r\nстаршокласників у процесі вивчання курсу «Україна і світове господарство»; розвиток навчальної мотивації, актив-\r\nності, самостійності у здобуванні географічних знань; розроблення типології пізнавальних завдань та алгоритмів їх\r\nвикористання у формуванні пізнавальної самостійності учнів, зазначені мета і завдання окреслюють напрямки орга-\r\nнізації дидактичного процесу в старшій школі, а зокрема при вивченні курсу «Україна та світове господарство», які\r\nвідображені в організаційному компоненті моделі. Виокремлено та доведено доцільність реалізації змістового компо-\r\nнента моделі формування пізнавальної самостійності учнів у процесі вивчання курсу «Україна і світове господарство»\r\nвідображає тематичне і процесуальне насичення методики викладання географії у старшій школі спеціально піді-\r\nбраними формами і методами, спрямованими на забезпечення таких цілей навчально-виховного процесу: формування\r\nзнань − понять, причинно-наслідкових зв’язків, закономірностей; формування практичних умінь, навичок (предметних,\r\nзагальнонавчальних), формування творчих особистісних якостей у процесі вивчання географії, розвиток ціннісного\r\nставлення до явищ і процесів, що вивчаються у курсі Україна і світове господарство, зокрема, і до навчальної діяль-\r\nності загалом."^^ . "2020" . . "78" . . "Видавничий дім «Гельветика»"^^ . . . "Науковий часопис Національного педагогічного уніврситету імені М.П. Драгоманова."^^ . . . . . . . . . . . . . . . . . "Н. С."^^ . "Демчук"^^ . "Н. С. Демчук"^^ . . "Р. П."^^ . "Власенко"^^ . "Р. П. Власенко"^^ . . "В. А."^^ . "Яковлева"^^ . "В. А. Яковлева"^^ . . "Т. В."^^ . "Андрійчук"^^ . "Т. В. Андрійчук"^^ . . . . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Text)"^^ . . . "55.pdf"^^ . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "Особливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\" (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #32399 \n\nОсобливості педагогічного моделювання учнів у процесі вивчення курсу \"Україна і світове господарство\"\n\n" . "text/html" . . . "L Education (General)"@en . "L Освіта (Загальне)"@uk . .