%0 Report %9 Інший %A Мирончук, Н. М. %C Житомир %D 2020 %F zu2:32439 %T Контекстна підготовка майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності: теорія і практика: монографія %U http://eprints.zu.edu.ua/32439/ %X У монографії розкриваються теоретико-методологічні основи та організаційно-методичні засади контекстної підготовки майбутніх викладачів вищої школи до самоорганізації у професійній діяльності у межах методологічно-цільового, теоретико-контекстуального, концептуально-проєктивного, організаційно-методичного блоків дослідницької роботи, які представляють чотири взаємопов’язані розділи монографії. Видання адресоване науковцям, докторантам, аспірантам, науково-педагогічним працівникам закладів вищої освіти, майбутнім викладачам вищої школи.