<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів"^^ . "У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження проблеми Я концепції в контексті психології підлітків-трансгуманістів. Головний аспект психології трансгуманістів-підлітків розуміється як складний і багатовимірний конструкт, що включає когнітивні особистісні компоненти. Розглядаються результати досліджень про особливості різних видів Я концепції у підлітків-трансгуманістів. Я-концепція розуміється як система усвідомлених і стійких уявлень індивіда про себе. Її диференціювання відбувається вже у поняттях «образ Я», «самосприйняття», «самооцінка», «самоповага», «самовпевненість». В емпіричному дослідженні взяли участь 115 підлітків. Виявлено вікові та гендерні відмінності профілю самооцінок множинних видів інтелекту (за теорією Г. Гарднера), визначена структура взаємозв’язків між самооцінками і взаємозв’язком інтелектуальних Я концепцій із показниками тестів пізнавальних здібностей і шкільною успішністю підлітків-трансгуманістів. В дослідженні описані різні профілі Я концепції в обдарованих і пересічних підлітків або навіть серед тільки обдарованих. Виявлено вплив рівня інтелекту на академічну Я концепцію учнів середніх і старших класів при відсутності такого впливу на загальну Я концепцію. Значні вікові відмінності за всіма шкалами опитувальника С. Хартер виявлені в обдарованих підлітків VІ-XI класів. Вплив віку виявлявся також у загальній та академічній Я концепції обдарованих підлітків: Я концепції виявились достовірно найнижчими в XI класі у порівнянні із середніми класами. Емпіричні результати не підтверджують положення про 8 видів незалежного інтелекту. Отримані дані не виявили суттєвих вікових відмінностей між самооцінками різних видів інтелекту. Встановлені гендерні відмінності інтелектуальних профілів. Вирішено питання про взаємозв’язок об’єктивних і суб’єктивних оцінок множинних видів інтелекту ускладнюється обмеженістю надійних і валідних об’єктивних інструментів для вимірювання деяких видів інтелекту. Питання про структуру інтелектуальної Я концепції залишається невизначеним. Результати кореляційного і факторного аналізу отриманих даних дають підстави зробити висновок про те, що самооцінки різних видів інтелекту відносно незалежні між собою, хоча взаємопов’язані, найчастіше позитивно, але, можливо, й негативно."^^ . "2020" . . "31(70)" . "4" . . "Вчені Записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія"^^ . . . "27093093" . . . . . . . . . . "О. В."^^ . "Мазяр"^^ . "О. В. Мазяр"^^ . . "Ф. А."^^ . "Дончев"^^ . "Ф. А. Дончев"^^ . . . . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Text)"^^ . . . "2020_Особливості інтелектуальної Я-концепції.pdf"^^ . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "Особливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . "HTML Summary of #32460 \n\nОсобливості інтелектуальної Я-концепції підлітків-трансгуманістів\n\n" . "text/html" . . . "BF Psychology"@en . "BF Психологія"@uk . .