eprintid: 32465 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/24/65 datestamp: 2021-04-07 04:39:44 lastmod: 2021-04-07 04:39:44 status_changed: 2021-04-07 04:39:44 type: article metadata_visibility: show title: Formation of Critical Thinking in Junior Schoolchildren in the Process of Teaching the Humanities language: english creators_name: Дорош, С. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті» refereed: TRUE referencetext: 1. Бєлкіна-Ковальчук О.В. Формування критичного мислення учнів початкових класів у процесі навчання: дис. …канд. педагог. наук: 13.00.09/ О.В.Бєлкіна-Ковальчук Луцьк: Волин. держ. ун-т ім. Лесі Українки, 2006. 215 с. 2. Большакова І. Розвиток критичного мислення // Початкова освіта. – 2013. №44 С. 3–8. 3. Вознюк О.В. Цільові орієнтири розвитку сучасного школяра // Педагогічний вісник. 2015. № 4(36). С. 3-8. 4. Вознюк О. В. Основні аспекти теорії успіху: до питання формування соціально зрілої і відповідальної особистості школяра // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. С. 13-20. 5. Рачинська І. М. Технологія формування та розвитку критичного мислення // Початкове навчання та виховання. 2013. №29 С. 12-16. 6. Тягло А. В. Логика критического мышления (в конспективном изложении) // Харьковский ин-т управления, 1996. -72 с. citation: Дорош, С., Вознюк, О. В. (2021) Formation of Critical Thinking in Junior Schoolchildren in the Process of Teaching the Humanities. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті». document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32465/1/%D0%94%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88_%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf