eprintid: 32520 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 7635 dir: disk0/00/03/25/20 datestamp: 2021-04-11 08:46:38 lastmod: 2021-04-11 08:46:38 status_changed: 2021-04-11 08:46:38 type: article metadata_visibility: show title: The Problem of Forming Students’ Learning Motivation language: english creators_name: Регенел, Ю. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 subjects: LB1603 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті» refereed: TRUE referencetext: 1. UA.Today [Electronic resource]. Access mode: http://ua.today /news/society_ and_culture/na_karantini_u_tretini_shkolyariv_znizivsya_interes_do_navchannya 2. Wikipedia [Electronic resource]. Access mode: https://uk.wikipedia.org/wiki 3. Вознюк О. Paradox-oriented educational paradigm // Нові технології навчання: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Київ, 2020. Вип. 94. 338 с. – С. 332-334. citation: Регенел, Ю., Вознюк, О. В. (2021) The Problem of Forming Students’ Learning Motivation. ІІІ Всеукраїнська студентська наукова Інтернет-конференція «Виклики та перспективи іншомовної освіти у ХХІ столітті». document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32520/1/%D0%A0%D0%B5%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D0%BB__%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.pdf