eprintid: 32619 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 7635 dir: disk0/00/03/26/19 datestamp: 2021-05-07 08:01:46 lastmod: 2021-05-07 08:01:46 status_changed: 2021-05-07 08:01:46 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Використання педагогіки партнерства у процесі викладання іноземних мов language: ukraine abstract: Проведене дослідження теоретичних засад і практичного досвіду використання педагогіки партнерства у процесі викладання іноземних мов дозволяє дійти висновку про надзвичайну ефективність педагогіки партнерства у процесі вивчення та викладання іноземних мов, оскільки природною основою педагогіки партнерства постають фундаментальні властивості Всесвіту. Відтак, педагогіка партнерства природним чином характерна для ефективного освітнього процесу, у тому числі для викладання іноземних мов у закладах середньої та вищої освіти України. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 subjects: LB1603 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2021 date_type: published referencetext: 1. Амонашвили Ш. А. Основания педагогики сотрудничества // Новое педагогическое мышление.М.: Педагогика, 1989. С. 145–176. 2. Бех І.Д., Вознюк О.В., Левківський М.В. Деякі аспекти нової виховної парадигми: в контексті творчості А. С. Макаренка // Педагогіка і психологія. 2001. – № 1 (30). С. 5-17. 3. Вербер Бернар Энциклопедия Относительного и Абсолютного знания / Бернар Вербер ; [пер. с фр. К.В. Левиной]. М. : ГЕЛИОС : РИПОЛ класик, 2009. 384 с. 4. Вознюк О.В. Педагогічна синергетика: генеза, теорія і практика : монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2012. 708 с. 5. Вознюк А.В. Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие. Житомир: Koob publications, 2019. 1149 с. 6. Вознюк О. В. Концепція ноосферної освіти у першому наближенні // Ноосфера Вернадського, сучасна освіта і наука: колективна монографія / За наук. ред. А.П. Самодрина. Київ–Кременчук : ПП Щербатих О. В., 2021. Т. 1. С. 120-145. 7. Вознюк О.В. Теоретико-методологічні та технологічні аспекти педагогічної системи А.С. Макаренка у контексті глобальних проблем сучасної освіти // Інноваційність ідей А. С. Макаренка в педагогіці ХХІ століття / за ред. О.А. Дубасенюк: монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. С. 72-104. 8. Вознюк О.В. Аналіз еталонного акме-синергетичного средовища на прикладі виховного закладу А.С. Макаренка // Професійна педагогічна освіта: акме-синергетичний підхід: Монографія /За ред.О.А.Дубасенюк. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. С. 146-163. 9. Вознюк О.В. Аналіз співробітництва і партнерства // Збірник науково-методичних матеріалів конференції «Педагогіка партнерства як основа розвитку суб’єктів освітньої діяльності в умовах нової української школи» 15 травня 2019 року, КЗ «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЖОР URL http://conf.zippo.net.ua/2019/05/22/%d0%b0%d0%bd%d0%b0%d0%bb%d1%96%d0%b7-%d1%81%d0%bf%d1%96%d0%b2%d1%80%d0%be%d0%b1%d1%96%d1%82%d0%bd%d0%b8%d1%86%d1%82%d0%b2%d0%b0-%d1%96-%d0%bf%d0%b0%d1%80%d1%82%d0%bd%d0%b5%d1%80%d1%81%d1%82%d0%b2/ 10. Вознюк О.В. Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа" // Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / за заг. ред. В.Є.Литньова, Н.Є Колесник, Т.В.Завязун. Житомир: ФОП "НМ Левковець", 2018. у 2-х ч. Ч. 1. С. 29-37. 11. Вознюк О.В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. 550 с. 12. Вознюк О.В. Нові рубежі розвитку освіти і педагогіки // Педагогіка співробітництва як складова реалізації освітньої стратегії навчального закладу: Збірник матеріалів інтернет-конференції. Житомир, 2018. С. 140-142 URL https://irademudyk.wixsite.com/ztec 13. Вознюк О.В. Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект // Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. Житомир: Вид. О.О.Євенок, 2019. C. 51-65. 14. Вознюк О.В. Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : монографія. Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. 608 с. 15. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до вивчення іноземних мов// Сайт дидактики Інституту педагогіки НАПН України // http:// didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_materiali_1/ voznjuk_o_v_sinergetichnij_ pidkhid_do_ vivchennja_ inozemnikh_ mov/1-1-0-152 16. Вознюк О.В. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: монографія / О.В. Вознюк, О.А. Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. 684 с. 17. Дубров А.П., Пушкин В.Н. Парапсихология и современное естествознание. М.: Совамино, 1990. 280 с. 18. Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: о коллективном способе учебной работы : Кн. для учителя. М. : Просвещение, 1991. 236 с. 19. Казначеев В.П., Спирин Е.А. Космопланетарный феномен человека : проблемы комплексного исследования. Новосибирск: Наука, 1991. 304 с. 20. Острандер Ш., Шрёдер Л., Острандер, Острандер Н. Суперобучение. Минск: ООО "Попурри", 2000. 528 с. 21. Пелипенко А. А. Искусство в зеркале культурологи. СПб.: Нестор-История, 2009. 318 с. 22. Семенова А.В. Парадигмальне моделювання у професній підготовці мабутніх учителів: Монографія. Одеса: "Юридична література", 2009. 502 с. 23. Сучасні технології навчання іноземних мов і культур у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах: Колективна монографія / С. Ю. Ніколаєва, Г. Е. Борецька, Н. В. Майєр, О. М. Устименко, В. В. Черниш та інші; [за ред. С.Ю.Ніколаєвої]. К. : Ленвіт, 2015. 444 с. 24. Федорова М.А. Педагогическая синергетика как основа моделирования и реализации деятельности преподавателя высшей школы : диссер… канд. пед. наук. – 13.00.08. – теория и методика профессионального образования. / Федорова Марина Александровна. – Ставрополь, 2004. – С. 75-78. 25. Callan Robin, McLeay Duncan. Teacher's Handbook. – Orachard House, 45-47 Mill Way, Grantchester, Cambridge, CB3 9 ND, UK: Callan Method Organisation Limited, 2010. 26. Rizzolatti, G., Arbib, M. A. Language within our grasp // Trends in Neurosciences, 1998, 21, 188-194. 27. Sheldrake. R. (2005) The Evolutionary Mind: conversations on science, imagination & spirit, Rhinebeck, NY: Monkfish Book Pub. Co. 28. Teacher's Guide. – Orachard House, 45-47 Mill Way, Grantchester, Cambridge, CB3 9 ND, UK: Callan Method Organisation Limited, 2013. pedagogic_type: case task_purpose: Проводиться компаративний аналіз сутнісних аспектів педагогіки співробітництва і педагогіки партнерства. Аналізується педагогічна система О.Г. Ривіна як дидактичне джерело викладання іноземних мов на засадах педагогіки партнерства. Виявляється зв'язок педагогіки партнерства з сучасними педагогічними системами, у тому числі з педагогічною синергетикою та педагогікою життєвих фактів. Вивчаються ресурси педагогіки партнерства у процесі викладання іноземних мов в сучасній українській школі, зокрема окреслюється використання педагогіки партнерства у методичній системі вивчення іноземних мов А.С. Границької, у вивченні англійської мови за допомогою методу Каллана, у контексті комунікативної парадигми вивчення/викладання іноземних мов. citation: Вознюк, О. В. (2021) Використання педагогіки партнерства у процесі викладання іноземних мов. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32619/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%92%D0%B8%D0%BF%D1%83%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0_01.04.2021.pdf