eprintid: 32678 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 8288 dir: disk0/00/03/26/78 datestamp: 2021-05-21 17:59:45 lastmod: 2021-05-21 17:59:45 status_changed: 2021-05-21 17:59:45 type: article metadata_visibility: show title: Ціннісна підтримка формування якості “щедрість” у молодших школярів засобами усної народної творчості language: ukraine keywords: ціннісна підтримка, особистісні якості, засоби усної народної творчості, молодший шкільний вік creators_name: Дем'янчук, Ю. Ю. creators_name: Добровольська, Анастасія creators_name: Мощицька, Вікторія ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2019 publication: Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально - психологічного факультету number: 11 publisher: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка pagerange: 28-31 refereed: TRUE referencetext: 1. Дем’янчук Ю., А.Добровольська, В.Мощицька Особливості прояву особистісної якості «щедрість» у молодших школярів: гендерний аспект / Психологічні дослідження: наукові праці студентів соціально-психологічного факультету. Вип. 10 / За ред. Л.П.Журавльової, І.С.Загурської, І.М.Тичини, О.М.Савиченко, Ю.Ю.Дем’янчук. – Житомир, 2018. – С. 35-37. 2. Здібності, творчість, обдарованість : теорія, методика, результати досліджень / За ред. В.О. Моляко, О.Л. Музики. – Житомир : Вид-во Рута, 2006. – 320 с. 3. Музика О.Л. Розвиток здібностей молодших школярів засобами усної народної творчості: Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Олександр Музика, Наталія Никончук. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. – 200 с citation: Дем'янчук, Ю. Ю., Добровольська, Анастасія, Мощицька, Вікторія (2019) Ціннісна підтримка формування якості “щедрість” у молодших школярів засобами усної народної творчості. Психологічні дослідження: наукові праці викладачів та студентів соціально - психологічного факультету (11). с. 28-31. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32678/1/_%D0%94%D0%B5%D0%BC%D1%8F%D0%BD%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%2C%20%D0%9C%D0%BE%D1%89%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B02.pdf