<> "The repository administrator has not yet configured an RDF license."^^ . <> . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики"^^ . "У статті представлено вихідні положення реалізації STEM-орієнтованого\r\nпідходу до навчання математики, який характеризується поєднанням\r\nміждисциплінарності та практико-орієнованості у вивченні математики,\r\nвизначається як процес формування низки особистісних якостей молоді,\r\nщо визначає їх успішність на ринку праці (критичне мислення, системне\r\nмислення, вміння навчатися впродовж життя, уміння працювати в команді,\r\nздатність до розв’язування комплексних проблем тощо). Проблема\r\nдослідження полягає в потребі професійної підготовки майбутніх\r\nучителів математики до реалізації концепції Нової української школи\r\nта впровадження STEM-орієнтованого підходу. Матеріал дослідження\r\nскладається з організаційних форм неформального навчання математики\r\n(відкритий простір, майстерня майбутнього, навчання на прикладі, світове\r\nкафе). Методами дослідження є аналіз ключових компетентностей,\r\nвизначених концепцією Нової української школи як пріоритетних завдань\r\nорганізації навчального процесу; синтез основних принципів реалізації\r\nSTEM-орієнтованого підходу в навчанні математики; порівняння очікуваних\r\nпріоритетних результатів загальної середньої освіти та можливостей\r\nSTEM-орієнтованого підходу у їх забезпеченні. У результаті описано досвід\r\nреалізації STEM-орієнтованого підходу до навчання математики для вищої\r\nпедагогічної школи на основі комунікативних методик неформальної освіти.\r\nСформульовано висновок, що вихідними принципами STEM‑освіти є\r\nінтегративність та практико-орієнтованість для демонстрації взаємозв’язку\r\nнауки і життя, а інструментами її впровадження у навчальний та\r\nпозанавчальний процеси на всіх рівнях освіти є комунікативні методики\r\nпроблемного навчання. Реалізація STEM-орієнтованого підходу у навчанні\r\nматематики ґрунтується на принципах інтегративності, системності,\r\nінтерактивності, практико-орієнтованості, адаптивності, технологічності,\r\nнеформальності. Дотримання принципів і реалізація змісту STEM-освіти в\r\nнавчанні математики дозволяє формувати ключові компетентності тих, хто\r\nнавчається, як надзавдання освітньої діяльності."^^ . "2020" . . "1" . "3 (36)" . . "Запоріжжя: Запорізький національний університет"^^ . . . "Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки"^^ . . . "25224360" . . . . . . . "О. В."^^ . "Фонарюк"^^ . "О. В. Фонарюк"^^ . . . . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Text)"^^ . . . "Фонарюк_О.В._STEM.pdf"^^ . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Інший)"^^ . . . . . . "lightbox.jpg"^^ . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Інший)"^^ . . . . . . "preview.jpg"^^ . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Інший)"^^ . . . . . . "medium.jpg"^^ . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Інший)"^^ . . . . . . "small.jpg"^^ . . . "STEM-орієнтований підхід до навчання математики (Інший)"^^ . . . . . . "indexcodes.txt"^^ . . "HTML Summary of #32690 \n\nSTEM-орієнтований підхід до навчання математики\n\n" . "text/html" . . . "LB2300 Higher Education"@en . "LB2300 Вища освіта"@uk . .