%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2021 %F zu2:32738 %J Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти: збірник наукових статей / За заг. ред. Г. Л. Єфремової. – Суми %K компетентнсний підхід, феномен "напіврозпаду компетентностей фахівця", самоосвіта, система післядипломної освіти %P 117-124 %T Новий вектор розвитку компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки %U http://eprints.zu.edu.ua/32738/ %X У статті представлений новий аспект компетентнісного підходу у системі післядипломної педагогічної підготовки, який виявляє принцип, відповідно до якої результат професійної підготовки в вищих закладах освіти та закладах післядипломної освіти має концентруватися не тільки у сфері особистісно-професійних якостей педагога, але й у сфері певних якостей учня, оскільки саме учень як головний об’єкт (і суб’єкт) соціально-педагогічного впливу постає головним результатом професійної підготовки і перепідготовки педагогів.