relation: http://eprints.zu.edu.ua/32743/ title: Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) subject: LA Історія освіти subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати. publisher: К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України date: 2021 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/32743/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B0_2021.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2021) Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини. Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.).. с. 41-48. language: ukraine