%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2021 %F zu2:32743 %I К. : Інститут обдарованої дитини НАПН України %J Філософія для дітей: сучасний стан і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 25, 26 трав. 2021 р.). %K чарівна казка, концепція функціональної асиметрії півкуль головного мозку, навчальний ресурс казки %P 41-48 %T Казка як наріжний науково-філософський ресурс розвитку дитини %U http://eprints.zu.edu.ua/32743/ %X Окреслюється концепція навчальної казки. Показано, що казка як втілення аналітичного знання у "згорнутій" синтетичній формі реалізується у системі підсвідомих архетипових ідей, які здатні трансформуватися в науково-теоретичні сенси у процесі розвитку дитини. За таких умов, чим глибше занурюється дитина у світ чарівних казок та чим більш просторий цей світ, тим більше науково-теоретичних та філософських сенсів вона згодом здатна сприйняти, видобути та кристалізувати.