%0 Journal Article %A Заброцький, М. М. %D 2006 %F zu2:3276 %I Київ %J Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. %K екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність. %N 8 %P 259-266 %T Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя %U http://eprints.zu.edu.ua/3276/ %V 7 %X Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність.