eprintid: 3276 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 475 dir: disk0/00/00/32/76 datestamp: 2009-11-05 09:26:03 lastmod: 2015-08-14 20:15:35 status_changed: 2009-11-05 09:26:03 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя language: ukraine abstract: Розглядаються методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя як вираження його педагогічної позиції. Представлено розуміння духовності як екзистенціальної характеристики людини, сутнісного атрибуту, що надає людині відчуття цілісності та інтегрованості, а педагогічна позиція розглядається як виявлення трансцендентної позиції вчителя, у якій виявляється його духовна сутність. keywords: екологічність, духовність, трансцендентна позиція, педагогічна позиція, комунікативна компетентність. creators_name: Заброцький, М. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. volume: 7 number: 8 publisher: Київ pagerange: 259-266 refereed: TRUE citation: Заброцький, М. М. (2006) Методологічні проблеми оцінки екологічності комунікативної компетентності вчителя. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України., 7 (8). с. 259-266. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3276/1/4.pdf