%0 Journal Article %A Семенюк, Т. В. %A Максименко, Ю. В. %D 2021 %F zu2:32797 %J Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі %T Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі %U http://eprints.zu.edu.ua/32797/ %X Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5].