eprintid: 32797 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/03/27/97 datestamp: 2021-06-14 15:20:36 lastmod: 2021-06-14 15:20:36 status_changed: 2021-06-14 15:20:36 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі language: ukraine abstract: Умови сучасного суспільства потребують фахівців, які не лише володіють професійними знаннями та практичними вміннями, але й здатні ефективно організовувати, чітко планувати та раціонально керувати своєю професійною діяльністю, використовуючи особистісні здібності (критичне мислення, вміння працювати в команді, гнучка адаптація до постійно змінюваних умов, самоорганізація). Самоорганізація передбачає здатність особистості до навичок організовувати себе, що проявляються в цілеспрямованості, активності, обґрунтованості мотивації, плануванні своєї діяльності, швидкості прийняття рішень та відповідальності за них, критичності оцінки результатів своїх дій [5]. creators_name: Семенюк, Т. В. creators_name: Максименко, Ю. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі refereed: TRUE citation: Семенюк, Т. В., Максименко, Ю. В. (2021) Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. Теоретичні аспекти використання тайм-менеджменту в навчальному процесі. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32797/1/%D0%9C%D0%B0%D0%BA%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf