eprintid: 32819 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/28/19 datestamp: 2021-06-15 14:52:23 lastmod: 2021-06-15 14:52:23 status_changed: 2021-06-15 14:52:23 type: article metadata_visibility: show title: Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи language: ukraine abstract: Наближеною до інтегрованого навчання є технологія розвитку критичного мислення. Педагоги-практики цю технологію перш за все асоціюють з методами "Мозкового штурму", "Асоціативного куща" та "Кубування". Останнім часом усе актуальнішим стає і метод "Шести капелюхів" Едварда де Боно, який призначений розділити процес мислення на шість різних режимів відповідно до капелюха певного кольору. creators_name: Рудницька, Н. Ю. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» refereed: TRUE citation: Рудницька, Н. Ю. (2021) Використання інноваційних технологій математичної освіти в практиці підготовки майбутніх учителів початкової школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32819/1/%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.PDF