eprintid: 32823 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/28/23 datestamp: 2021-06-15 14:53:44 lastmod: 2021-06-15 14:53:44 status_changed: 2021-06-15 14:53:44 type: article metadata_visibility: show title: Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності language: ukraine abstract: У статті розглядається проблема підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності; аналізуються чинники виникнення і поширення новацій в сучасній системі освіти; визначається необхідність індивідуально-творчого розвитку особистості майбутнього вчителя, його педагогічних здібностей і професійно значущих якостей в період навчання у ЗВО. creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". number: 93 publisher: ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". pagerange: 50-57 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О. Позитивні та негативні тенденції розвитку світової освіти // Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Вип. 92. К., 2019. С. 52-59. 2. Дичківська І.М. Формування інтелектуальних мотивів професійної діяльності майбутніх педагогів у контексті інноваційного навчання // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Вип. 3. Київ-Вінниця: ДОВ Вінниця, 2003. С. 327-331. 3. Коновальчук І.І. Професійне та соціальне становлення майбутніх фахівців в інноваційному середовищі вищого навчального закладу // Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах: матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. С. 271-277. 4. Коновальчук І.І. Особистісні характеристики учителя як суб'єкта інноваційної діяльності // Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти: [зб. наук.-метод. праць]. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. С. 52-57. 5. Сисоєва С.О. Теоретико-методологічні засади підготовки вчителя до педагогічної творчості // Сучасна вища школа: психолого-педагогічний аспект. К., 1999. С.193-195. 6. Уруський В.І. Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності: Методичний посібник. Тернопіль: ТОКІППО, 2005. 96 с. 7. Petlak E., Pokrivcakova S. On the need of innovation in teacher training // The New Educational Review. Torun: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2005. Vol. 5. №1 (5). 8. Rogers E. Diffusion of innovation. San Fransisco: Free Press, 1983. 341 p. citation: Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрямки підготовки майбутніх вчителів до інноваційної педагогічної діяльності. Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". (93). с. 50-57. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32823/1/%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80_%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D1%80%D0%B5%D0%B4.pdf