eprintid: 32824 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/28/24 datestamp: 2021-06-15 14:53:51 lastmod: 2021-06-15 14:53:51 status_changed: 2021-06-15 14:53:51 type: article metadata_visibility: show title: Проблема розвитку художньої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти language: ukraine abstract: Статтю присвячено актуальній проблемі визначення ролі позашкільної освіти у виявленні і розвитку обдарованості, а саме художньої обдарованості вихованців. У процесі дослідження проаналізовано психолого-педагогічні джерела з проблематики дослідження з метою уточнення змісту понять "обдарованість", "художня обдарованість". creators_name: Альшевська, Н. М. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» number: 93 publisher: ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» pagerange: 5-13 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О.В. Творчість, інтелект і обдарованість: генетичні особливості і точки перетину // Матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару "Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковаму віці", 21 січня 2011 р. К.: Вид. ІОД НАПН, 2011. С. 65-71. 2. Коломійченко С.Ю. Проблема виявлення і діагностики обдарованості // Педагогіка та психологія. 2011. Вип. 40(1). С. 80-86. 3. Костюк Г.С. Здібності та їх розвиток у дітей. К.: Радянська школа, 1989. 608 с. 4. Кулагина И.Ю. Возрастная психология (Развитие ребёнка от рождения до 17 лет). М.: Просвещение,1997. 218 с. 5. Методичний посібник для заступників директорів ЗНЗ та вчителів, які працюють з обдарованими дітьми. Харків, 2009. 40 с 6. Настенко Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості // Психологічна підтримка творчого учня. К.: Бібліотека «Шкільного світу», 2003. С. 18-25. 7. Одарённость. Рабочая концепция. Изд. 2-е. М., 2003. 123 с. 8. Психологічна енциклопедія / Автор і упор. О. М. Степанов. К.: Академвидав, 2006. 424 с. 9. Рябов С.В. Возможности учреждений дополнительного образования детей и подростков в развитии нравственно-эмоционального потенциала подростков. URL: http://sociosphera.ucoz.ru/publ/konferencii_2011/detstvo_otrochestvo _i_junost_v_kontekste_ nauchnogo_znanija/vozmozhnosti_uchrezhdenij_dopolnitelnogo_obrazo vanija_detej_v_razvitii_nravstvenno_ehmocionalnogo_potenciala_podrostkov/33-1-0-704 10. Эльконин Д.Б. Психология игры. М.: Педагогика, 1978. 304 с. 11. Якубова Л.А. Розвиток творчих здібностей підлітків у процесі позакласної роботи загальноосвітніх навчальних закладів: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.07 “Теорія та методика виховання”. Миколаїв, 2010. 20 с. citation: Альшевська, Н. М., Вознюк, О. В. (2020) Проблема розвитку художньої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти. Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (93). с. 5-13. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32824/1/%D0%9D%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BBi%D1%8F_%D0%90%D0%BB_%D1%88%D0%B5%D0%B2%D1%81_%D0%BA%D0%B0._%D1%80%D0%B5%D0%B4%202021.pdf