eprintid: 3284 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 475 dir: disk0/00/00/32/84 datestamp: 2009-11-05 09:49:05 lastmod: 2015-08-14 20:16:14 status_changed: 2009-11-05 09:49:05 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Особливості самоставлення педагогів-початківців language: ukraine abstract: В статті показано, що професійне становлення педагога вимагає цілеспрямованого формування професійної свідомості, розкривається провідна роль самопізнання у цьому процесі, представлені та обговорюються результати емпіричного вивчення особливостей самоставлення майбутніхпедагогів та педагогів-початківців на етапі професійної адаптації. keywords: професійна адаптація, професійна свідомість, рефлексія, самоставлення. creators_name: Заброцький, М. М. ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України volume: 7 number: 15 publisher: Київ: Логос pagerange: 89-92 refereed: TRUE citation: Заброцький, М. М. (2008) Особливості самоставлення педагогів-початківців. Актуальні проблеми психології. Екологічна психологія: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 7 (15). с. 89-92. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3284/1/12.pdf