relation: http://eprints.zu.edu.ua/32853/ title: Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи creator: Сліпченко, К. В. creator: Федоренко, А. П. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем. publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» date: 2021 type: Стаття type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/32853/1/%D0%A1%D0%BB%D1%96%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE__%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.PDF identifier: Сліпченко, К. В., Федоренко, А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. language: ukraine