eprintid: 32853 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/03/28/53 datestamp: 2021-06-16 08:02:47 lastmod: 2021-06-16 08:05:35 status_changed: 2021-06-16 08:02:47 type: article metadata_visibility: show title: Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи language: ukraine abstract: реалізація індивідуального підходу в процесі навчання допомагає оптимізувати процес передавання й засвоєння знань, умінь, досвіду та допомагає розкрити потенціал кожного здобувача освіти. Учитель повинен пам’ятати, що кожен учень – це особистість, яка має свій темперамент, звички, здібності. Саме тому кожен педагог у навчальному процесі повинен використовувати індивідуальний підхід, що забезпечить ефективність засвоєння знань кожним учнем. creators_name: Сліпченко, К. В. creators_name: Федоренко, А. П. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2021 date_type: published publication: Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи publisher: ФО-П «Н.М. Левковець» refereed: TRUE citation: Сліпченко, К. В., Федоренко, А. П. (2021) Індивідуальний підхід до навчання учнів початкових класів в умовах Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/32853/1/%D0%A1%D0%BB%D1%96%D0%BF%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE__%D0%A4%D0%B5%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.PDF